Skogens bär

Söndag idag och jag har hunnit med massor! Var först i Veberöd på morgonen och tränade en så duktig elev! Jag blir så exalterad när mina elever är så duktiga att jag vill lära dem allt på samma gång. Så att dem helst kan tävla OS imorgon. Jag vet jag tar det lugnt och metodiskt men det verkligen hoppar i kroppen att jag vill lära dem allt! Besökte Alpha sen. Weii idag kom hon fram till mig. Jag vet att innerst inne saknar hon mig lika mycket som jag saknar henne. Innerst inne. Men då var det "bara" (känns som en halv evigheeeeeeeeeeet) ca 13 veckor kvar tills vi tar hem henne...

Sen stod det tävling för Sarah med Wilda på schemat. Dem var så duktiga! Dubbel nolla på sin första tävling. Härligt! Grattis än en gång vännen.

Hanna och jag tvättade sen hela min transport med brandslangen och allrengöringsmedel! Fin fint blev det. Det behövdes. Men jag undrar bara varför jag är så noga med mitt släp men varken med min bil eller rum. Eller det är snarare min mamma undrar. Jag kan förklara. Mitt släp har med hästar att göra. Och saker som har med hästar att göra måste vara i topp fin form. Ni häst-människor förstår.

Jag ska även berätta att jag sedan CYKLADE till Dalby för att hälsa på Flisa. Läs noga CYKLADE! Såå duktig jag var. Bra gjort Louise! Fortsätt så. Lite pepptalk är alltid bra. Hehe.

Nu ska jag se om jag kan hitta en parkeringsplats till bilen. Adjöken på denna härliga söndag!




Kommentarer
Postat av: Noalouise

I kinda like it. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback