Skratt fnatt.

Tingeliing!

Körde direkt från jobbet till min vän Camilla. Weeiii. Vi har myst, fjantat oss, varit på nova, ätit en massa och pratat om allt mellan himmel och jord. Har även gjort "make overs" på varandra. Haha coolt. Det blev riktigt bra ska jag tala om. Frisör och make up artist nästa. Eller inte det nej. Men vi har konstaterat att vi båda gärna vil ha en make up artist, en frisör och en stylist sittande i soffan som gör oss iordning varje dag. Yeye.

Jag la precis över bilder från kameran mha minneskortet från kameran. Givetvis? När jag håller på att fixa kommer Camilla med sladden till kameran och undrar vad sjutton jag gör. Hon hade ingen aning om att man kunde göra så. Haha välkommen till 2000-talet vännen.


Camilla du är UNDERBAR och har ett hjärta av GULD.



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback