Sommaren är på väg.

Våren är här och med våren betyder det betessläpp för Alphas del. Nästa helg släpps hon på bete i över tre månader. Kanske till och med fyra. Jag vet att hon behöver det och att det kommer vara så skönt för henne. Men jag saknar faktisk henne redan nu, utan att ens har lämnat henne där än. Så klart kommer jag att åka och hälsa på henne minst en gång i veckan men det är ändå inte samma sak. Kan knappt bärga mig tills jag kan ta hem henne och påbörja höstens arbete.

Sen är det vintervila och sen är det vår igen och där med kommer tävlings säsongen igång och kvalet till Breeders! Jag är taggad till tusen. Men som sagt, först är det dags för en lång och härlig sommar för både mig och henne. Denna sommaren ska jag verkligen försöka slappna av, sluta stressa och göra det jag känner för. Har ju bland annat Falsterbo Horse show och Kreta att se fram emot! Och alla mysiga sommar kvällar och nätter på stranden med mina underbara vänner. Längtar.

Kommentarer
Postat av: pernilla

vi får åka och hälsa på henne tsm så ska jag fota henne! :D

2010-05-10 @ 15:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback