Städa städa städa

Igår släppte jag Alpha på bete. Det var verkligen en gigantisk stor hage! Hon blev lite rädd när det kom 13 springande hästar mot henne. Och sökte skydd hos mig. Aw gulligt va? Men hon och Corre är vänner så dem går tillsammans. Skönt att hon har en kompis.

I ju med att Alpha är på bete nu i ca 4 månader så har jag börjat att storstäda alla hennes saker. Jag började med ryktlådan, mathinkarna och hökassarna. Jepp, jag har även varit så dutkig och tvättat av höpåsarna! Det ni. Så nu är hela badrummet och grovköket helt vått med bubblor överallt. Det värsta är att mina strumpor är genom våta! Mysigt. Men fint blir det.


Billig och bra!


Kommentarer
Postat av: Leifrebecka

Hi, cool site. What CMS is it?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback