All by my self.

Hade en så mysig kväll i Halmstad igår med min moster. Var i hennes ny lägenhet och åt god mat och pratade och skrattade tills vi båda låg dubbelvikta av skratt och tårarna bara rann. Härligt! Måste erkänna att min Sverige geografi är SÅ dålig. Jag fick vägbeskrivningen att jag skulle följa vägen mot Göteborg och så. När jag komme till Hallands åsen tänker jag "var sjutton är jag på väg" På nästa skylt står det "Välkommen till Halland". Ee what? Ligger Halmstad i Halland. Jaja..men det mest otroliga var att Halmstad var ju typ överfullt med bilar och människor. Alltså det är typ en stad! Med affärer. Jag är imponerad. Trodde det typ var stora städer som hade det. Fast Halmstad kanske är en stor stad? Vad vet jag? Jag bor ju i Skåne.

Funderar på att göra en tripp. en tripp alldeles själv. Är sugen. Det är nämligen Stockholm Horse Show om två veckor och jag är så sugen på att åka dit! Trodde biljetterna var slutsålda för länge sen men när jag nu gick in och tittade så visade det sig att det finns kvar. En tripp till Stockholm med en helg full med Horse och Show låter väl inte helt fel. Ska börja leta hotell nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback