Att göra det rätta

För tillfället är det lite mycket. Lite mycket av allt. Ett stort beslut måste göras. Det är inte bara att ta beslutet utan det är många delar som också måste gå ihop. Ca 4 månader är inte så länge i det stora hela livet men för stunden och just i dem månaderna kommer det kännas tufft. Men jag gör det för framtiden. För min egen framtid. Kan det hjälpa mig så är det värt det. Men självklart är det ett tufft beslut. Det är inget som garanterar att det blir bättre, men chansen är givetvis stor. Att lägga sig på bordet under kniven är inget jag direkt föredrar. Måste tänkas ordentligt och alla delar som måste gå tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tänk på hur livet kommer se ut om 20 år istället om du inte gör det gumman! 4 månader fixar du! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback