November

Ser fram emot en fullspäckad dag! Först jobb, sen träning för elev, ridning av hästarna och sen ska jag åka till Halmstad till min moster! Kul! Har fem minuter extra nu så skriver några rader här istället för att lägga mig i den varma och mjuka sängen igen. Då blir jag lika trött igen som jag var när jag gick upp, inte så bra. Dem fyra rostade mackorna med smör är nertuggade och är säker i magsäcken redan. Den vita ögonskuggan och den svarta eylinern och mascaran är på. Det enda som fattas är lite rouje på kinderna för att jag ska upplevas som lagom sminkad.

Funderar på att skita i roujen idag. Och i örhängena också. Dem glittriga peace märkena som brukar pryda mina öron får ligga kvar på datorbordet. Ska bara ta på mig en toffs runt handleden så jag kan sätta upp håret när jag inte längre pallar ha det så där fint utsläppt. Nu: Dags för tandborstning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback