Nyår genom tiderna.

Då det snart är december så har folk redan börjat prata om nyår. Det är ingen hemlighet, jag verkligen hatar nyår. Jag pallar inte skriva allt de dära om att det ska vara en så händelserik kväll med stor fest och bla bla bla. Det ska vara den bästa festen på hela året. B U L L S H I T. Men det är bara min åsikt.


Hittade ett gammalt inlägg i bloggen från december 2008:

Då var det 28 timmar kvar till nyår då. Om jag lyckas att inte skada mig på 28 timmar så har det gått ett helt år utan att jag har skadat mig ordentligt eller varit ordentligt sjuk och det har inte hänt på flera år, men någon gång ska det väl vända. Jag vet att man egentligen inte ska säga såhär för det är typ då det händer saker men endå liksom.

Nyår dem senaste åren har sett ut följande:

Nyår 2004/2005- Lullande omkring med Carro - FLIPP
Nyår 2005/2006- Var i Staffanstorp-Åkarp-Staffanstorp - FLOPP
Nyår 2006/2007- Hade en mysig kväll hemma hos mig med folk - FLIPP
Nyår 2007/2008- Var på middag och sen ut i Lund - FLOPP
Nyår 2008/2009- ?!

Möjligheterna på FLIPP ser iaf goda ut, trots att jag e typ MEGANERVÖS! Fattar inte vad som har hänt, har varit helt chillad om det mesta i flera månader och helt plötsligt flippar jag ut fullständigt. Men jag får ta mig i kragen.
Louise du klarar det!=)



Då forsätter jag väl på min Flipp/Flopp lista.

Nyår 2008/2009- Middag/fest- Halv Flipp/Halv flopp
Nyår 2009/2010- Middag/fest - FLOPP

Say what?! Har jag möjlighet till FLIPP detta året??? Är det SANT?!
Det är nog bara för jag planerar att sitta i soffan och äta chokeladpudding med banan. Jag menar hur fel kan det gå??

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ååh! Jag tror jag joinar dig på nyår!

2010-11-24 @ 22:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback