Silver

I natt vid halv 12 var jag äntligen klar med mina hemmagjorda lussebullar! Wiiee, då var jag så trött så jag orkade inte äta en enda. Ja, jag vet. Tabbe eftersom dem är som godast när dem är nygräddade. Men till frukost blev det 2 stycken riktigt stora, shit vad dem svällde när dem jäste!!, lussebullar. Och vet ni vad? Jag kunde njuta av heeeeeela lussebullen = INGA russin. Wihuu!

Ikväll tänkte jag bege mig ut med transporten och Alpha för träning i ridhuset, både hon och jag behöver det. Fröken hade överskottsenergi till max igår!! Inte okej när det är halt så hon sladdar överallt och inte fick det henne att sakta ner farten inte. For runt som en galning ändå. Tur att jag hade lugna Flisa med mig. Tycker int eom att köra transport när det är såhär halt. Men ska ta det extra lugnt och försiktigt så går det nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback