Svarta eller röda naglar?

Jag har haft fullt upp denna veckan så när jag fick ett sms från Hanna där det stod "Vilken tid ska vi åka på lördag?" kunde jag inte koppla vad hon menade. Hade jag lovat henne att köra henne någonstans? Så slog det mig. Hjälp! Det är ju jag och Flisa som ska tävla. Glömt kan jag inte säga att jag hade gjort för någonstans där i bakhuvudet visste jag om det men för tillfället hade jag faktiskt lite glömt. Tack att du påminde mig:)

I vilket fall så längtar jag till imorgon så jag spricker! Ska till frisören imorgon. Spännande spännande. Sen är det lördag morgon och det längtar jag också till så himla mycket! Sen har vi lördag kväll som kommer bli en "good good night". Åh, vad jag älskar att längta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback