I'm never alone.

Jag bara älskar att längta efter saker. När man har en tuff och lång vecka framför sig finns det inget bättre än att verkligen räkna ner varje dag som går och veta att man kommer närmare och närmare det man längtar efter. I 47 dagar, eller snarare ett år, har jag räknat ner tills dagen då jag och Flisa ska starta i en hopptävling igen. Kan knappt förstå att det har verkligen gått mer än ett år sedan vi tävlade. I helgen var det exakt ett år sedan. Sjukt! Men om 12 dagar så är det dags igen. Wihuu. Åh, vad jag längtar. Det spritter i hela kroppen på mig. Snart är det dags. Och då kommer vi att vara fokuserade. Fokuserade till max.

Jag brukar ha små längtningar varje vecka. Jag rekommenderar det verkligen. Det får dagen att inte bli så lång när det känns som att minuterna kryper fram och aldrig verkar vilja bli till timmar som verkligen inte vill bli till nästa dag. Helt enkelt jag älskar att längta. Fast det sometimes kan göra mig crazy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback