Öronen är klara

Ikväll är det Lets go med jobbet och jag hade ingen aning om vad det var. Jag trodde det var något med att bara äta. Men nej nej det är tydligen fem kamp! Snälla, låt mig komma i laget som vinner! Hatar att förlora. I vilket fall så hade jag tillslut bestämt mig vad jag ska ha på mig i huvudet, jag hade målat upp en bild av hur jag skulle se ut och var ändå rätt nöjd med bilden på mig själv. Tror ni jag hittade det jag skulle ha på mig? Icke. Fick ta något annat. Men kaaanske ligger tunikan i bilen. Man vet aldrig vad som finns där. Eftersom jag jobbar kväll kommer jag inte hinna hem efter jobbet så jag får alltså ha med en truck fylld med smink saker och hår saker. Den stora frågan är: Rakt eller lockigt? Lockigt eller rakt? rak eller lockigt? Gaah. Kan inte bestämma mig. Gaah, vilka i-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback