Torsen dag

Sov bra i natt, skönt! Vaknade dock av byggarna som fixar fasaden på huset, inte lika skönt. Ska snart bege mig till stallet. Idag får Lillan vila medan Flisa får kämpa. Tänkte även hämta Snuffe på vägen för att sedan gå en runda i skogen med henne. Mysigt! Älskar att vara fri för en dag från jobbet. Jag bara älskar det. Ta det inte fel. Jag älskar att jobba också, jag är en arbetsnarkoman. Men ibland är det så jäkla skönt och bara vara ledig och vara.

Efter skogen blir det SR, hålla kurs och sen blir det att gå på kurs. Grand Prix domaren kommer dit! SÅ spännande. Älskar att bli så där hysteriskt inopererad och vilja träna dag och natt. Var förresten i Flyinge igår, såg semifinalen för 4 åringarna i hoppning. Om ett år, är det vi! Ett år! Jag kommer ihåg förra året när jag var och tittade på treåringarnas treårs test. Då kändes det overkligt att vi skulle göra det ett år senare. Likadant känns det nu. Men vi SKA. Vi ska också komma till finalen. Det krävs hårt arbete men vi ska. Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback