Ärligt leende.

Dem senaste dagarna har jag varit så himla glad och det är så härligt ska jag tala om! :) Smiiile! hehe.

Idag blir det först jobb, stallet och sen ska jag träffa min UNDERBARA Twiini Camilla som jag har saknat så himla mycket. Det ska bli så kul. Och vi ska fetta. Pizza och MUMS MUMS står på schemat. Eventuellt tänkte jag sno en bok av henne, JA, Egoboost. Då hon dissade den. Det skulle du aaldrig ha gjort mannen. Hehe. Kanske en tripp till Lomma också, vi la se.

Har tittat på tävlingar nu och det verkligen pirrar i min magen! Det blir tävling med Flisa detta året. Wiihuu!!





Kommentarer
Postat av: camilla

HAHAHA jag ska gömma den nu så du inte hittar den!

2010-09-05 @ 16:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback