Det ingen annan kan.

Jahapp då har man smällt i sig en sådan där Frödinge kladdkaka stor helt själv! Jammi. Ingen koloriräkning här inte. hehe. Man måste unna sig själv godsaker ibland. Och det är ju endå måndag liksom.

Sen kan jag faktiskt berätta att jag har skickat ett mejl till Isabella. Jepp, det är sant. Varför?, tänker du då. Då säger jag: Varför inte? Jag har tvekat rätt länge. Med tanke på att hon säkert får tusentals mejl varje dag om hur grym hon är. Men sen tänkte jag att jag själv skulle ha blivit glad över dem raderna jag skrev så varför inte liksom? Jag skrev det och det känns bra. Den kvinnan förtjänar berömmelse i stora bemärkelser!


Ibland vill Hanna gömma sig. HAHA ;)

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är sant... HAHA ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback