Konversationen

Pratade med en okänd äldre herre här om dagen.

"Gubben": Ja, jag tänker aldrig sätta min fot där igen.
Jag: Var någonstans?
G: På IKEA! Jag har aldrig varit med om något liknande. Jag gick runt där inne jätte länge utan att hitta ut. Nej fy sjutton där sätter jag inte min fot igen.
J: Nää..det är ju ganska stort och jag kan hålla med om att det är svårt att hitta ut.
G: Ja, det var mycket bättre innan. Men tror du tanten ville gå därifrån? Nej nej. Hon stannade där enda till klockan halv fem, på en lördag!! Nej, jag kan inte förstå det. Men det finns faktiskt ett ställe som är värre.
J: Jaha?
G: Ja..vad heter det där stället i mellan Sverige?
J: Ullared?
G: JA! Fy f****n. Det stället är det värsta!! Jag och min svåger går in i tio minuter och sen sätter vi oss utanför och tar en pilsner.
J: Men det är ju kul?
G: Kul?! Nej. Sen kom det ut två vagnar men tror du man såg tanterna? Nej, för vagnarna var fulla med kassarna. Men ente (han pratade grov skånska) nog med det. Sen ska dem ju visa upp skiten också.
J: Mmmm...

HAHAHA först tänkte jag att det är så här med förhållande kommer bli. Sen kom jag på: Det är redan så det är! HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback