Lipsillen hon själv.

I lördags såg jag en riktigt bra film som gjorde att jag grät och grät. Den var ju så sorglig! Igår kunde jag mig så lycklig och glad, då grät jag då med. På något sätt tycker jag att det är skönt att gråta när man är glad och lycklig. Varför? Jo, för då vet man att man är det verkligen på riktigt! Det är som ämnen frigörs i kroppen och allting bara släpper. Då är det skönt att släppa några tårar. Känner ni igen er?

Innan klockan var 8 denna måndag morgon hade jag käkat upp en Frödinge chokladkaka, MUMS! Snart väntas det brak frukost med en vän. Så nice!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lollo! Inte kladdekaka på en måndag! :O

Postat av: Ullis

Jo Pernilla....Man måste tröstäta varje måndag morgon!! :)



Det är rätta takter Lollo!! :D

2010-09-13 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback