N j u t a v l i v e t i n n a n d e t ä r f ö r s e n t

Allting kan förändrats på mindre än ett ögonblick. Hjärtat kan bli krossat, tårarna kan börja rinna floder, någon i din närhet kan bli allvarligt sjuk, någon kan gå bort på studs, du själv kan bli skadad, du kan förlora allt du äger och har. På mindre än ett enda litet ögonblick kan allt förändras.

Jag vill påpeka det här med hur viktigt det är att njuta. Njuta av livet när det faktiskt känns så det jäkla bra som det bara ser ut till att vara i filmvärlden. Vissa stunder lever man i sin egen drömvärld. LEV den ordentligt. Ta till dig vartenda liten sekund av den. Du vet aldrig när det slår tillbaka på dig.

Jag själv är en sådan person som har väldigt svårt att njuta. Går något bra eller jag har kommit fram till något i mig själv så ler jag en sekund och sen rycker jag på axlarna. Ofta, jag kan inte säga att det alltid är så men tillräckligt ofta för att kalla det ofta och värt att ta upp.

Idag hände tre stora thing i min lilla värld. När jag såg mig själv i spegeln i morse så mötes jag av en naken Louise. Inte naken som i naken. Utan naken som i naken utan smink. Och detta är en sensation för mig, jag gillade faktiskt det jag såg! Hör och häpna. Jag tyckte att jag själv var söt utan smink. Detta är stort för mig. Men tro mig det är faktiskt större än vad det låter. Det är värt att njuta för.

Under dagen fick jag en sån stor komplimang så jag rodnade. Rodnande. Det kändes skönt. Det är faktiskt folk som uppskattar att man sliter och gör allt vad man kan. Jag ska sträcka på mig. Dem kommentarerna är värda att stå på händer för, fast upp och ner!


Jag ska njuta, innan det är för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback