Det gick sådär med det


Hmm..det här bloggen skulle ju bli en renoveringsblogg. Hur gick det med det? Jag skyller på att jag fortfarande inte vet hur jag ska förflytta bilderna från mobilen till datorn. joo, jag fattar att jag behöver en kabel men vadå för jäkla kabel? Jaja, hade ju varit lite roligare och se det jag skriver om men jag ska fixa det på något sätt! Men just nu går vi fram som ett ångande tåg! Vi fick nycklarna i torsdags och har redan slängt ut i stort sett allt som ska bort. Riva golv och köksvask sen är det borta. Tapeterna är nästan helt nere. Sen ska bredspacklet på och sen ska det målas! Räknas med att måla vardagsrummet och sovrummet i helgen. Nu jäklar!! Åh, vad det är KUL! Hejja hejja! Hejja oss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback