Jag visste att Hanna skulle fixa det! TACK hjärtat<3

Dem kommande veckorna kommer min blogg att bli en renoveringsblogg. Mest för min egen skull för det kan vara kul och se sen vilket riktigt h*lvete det var. Men samtidigt se hur ett hem byggs fram. Jepp, så för er som inte står ut så säger jag "tack och hej" och till er som vill fortsätta att följa med mig på resan så säger jag "Hej hej!" Hihi. Men innan renoveringsbloggen drar igång (kanske borde jag göra en ny blogg och kalla den renoveramera.blogg.se? Funderar starkt på att kolla om namnet är upptaget) så kommer här lite, okej nu underdrev jag, MYCKET fina och flummiga bilder från Falsterbo. Även om jag aldrig skulle göra om det så var jag där med mina fina vänner och dem är så j*vla underbara!!


Hoottiiiieess!!

 

Snygging 1, snygging 2 och FREAK!

 

Apelsenjuice, Mumsa!!

FREAK och Sötnos

 

Vårt älskade älskade PALATSET!

rocka fett

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback