Lycka!

Först hade jag blivit av med mina vantar, helt plötsligt har jagt två par vantar. Hur gick det till? Ingen som vet. Hehe.

Igår var nästan hela gänget på pay and jump i Åsbo. Och det gick såå bra! Är så stolt över min stjärna. Nu är det inte långt kvar till dem riktiga tävlingar. Fila lite mer på tekniken och framförallt fila på vårat samspel så ska vi nog se att detta blir riktigt bra. För tillfället är det underbart. Och som min vän sa så ska jag bara njuta!! Formen börjar komma på plats succesivt och hoppandet är kul. LOVE IT! Tack mina vänner för ni hjälper mig. Ni är guld värda ska ni veta <3 Utan er hade det inte gått och jag är SÅ tacksam ska ni veta!


It's a CLEAR ROUND!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback