update

Här kommer ett inlägg om vad som händer i mitt liv just nu.
Lägenheten
Som ni säkert vet har jag och Ralph köpt en lägenhet och vi håller på för fullt. Just nu står vi lite still då elen måste dras om i köket och det sista rummet måste bredspacklas. Men i veckan räknar jag med att börja måla allt och faktikst måla klart allt! Åh, vore så kul. Sen är det "bara" köket som ska upp och nya golv i alla rum och sen kan jag börja shoppa loss och verkligen inreda hemmet. Vårat hem.
Skolan
Imorgon kommer jag att sätta mig i skolbänken igen. Känns lite som om jag ska börja gymnasiet igen fast som vuxen. Utbildningen är tre år. Jag är nervös, det ska jag inte förneka, men att det ska bli kul tar över nervositeten.
Hästarna
För tillfället känns det extra bra med hästarna! Kommer satsa stenhårt på träning och tävling nu till hösten. Känns så underbart att ha hästarna i mitt liv. Det är något jag verkligen kämpar och brinner för och det är värt varenda liten minut och vartenda litet öre.
Vännerna
Jag är så glad att jag har så underbara vänner som jag har! Ni ger mig glädje och kärlek och jag är så ytterst tacksam att ni finns i mitt liv!
Nu fick jag det att låta som om hela mitt liv är underbart och just för stunden är det faktiskt det. Men jag har haft många motgångar i livet och dem kommer fortfarande pö o pö men det är just därför jag ser till att njuta lite extra just nu så man är stark när världen bara vill trampa på en och göra en platt. Helst platta till en under marken. Då känns det bra att man kan flyga lite extra ibland. Lite extra högt över molnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback