Det är dags.

Världen måste förändras. Det måste göras något. Det får inte lov att vara såhär. Jag måste göra något för att hjälpa till att förändra. Jag själv kan göra långt ifrån allt. Men något litet räcker. Om alla kunde hjälpa en människa var så skulle det räcka. Om alla kunde hjälpa till. Jag vill föreläsa. Föreläsa. Berätta hur folk faktiskt mår. Vissa hur illa det fakitskt kan gå. Verkligen göra så jag kommer in i folks gärna. Kanske borde göra en video till och börja med.. Hmm..det är en början. En början på något jag brinner för. Kanske ska jag inte sitta på ett kontor med högar med papper. Kanske är det, det här jag borde göra. Tanken är bra. Jag ska bärja skriva manuset nu. Manuset som kommer rakt från hjärtat. Ingen tidspress. Det ska bli bra. Alla ska få höra det, jag är redo. Jag vill hjälpa. Med andras upplevelser hjälper man andra. Kan jag bara hjälpa en enda är jag glad. Kan jag minska antalet tårar att rinna för någon där ute. Det är värt det. Jag ska våga. Jag ska göra detta.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Du är en fantastiskt fin människa Lollo♥



2011-12-04 @ 23:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback