är det så?

Istället för att börja med maten så slängde jag i mig en chokladkaka polka istället. Och nu har jag verkligen ingen lust att laga mat. Tror det är för att jag måste hacka den där löken och det gör så svinigt ont i ögonen. Vill inte, vill inte, vill inte! Äe, det får vänta. För någon dag sedan hade jag och mamma en diskussion om varför vissa föräldrar ger sina barn så sjukt mycket godis alla dagar i veckan. Då säger mamma såhär:


"Ja, men vi gav dig och din bror inte alls mycket godis. Det var mest bara choklad."


Eee va? Sen när är choklad inte godis? Är det inte godis?? Är det med andra ord helt okej att äta choklad för att det inte e godis? Det vore himlen.

Kommentarer
Postat av: pernii

Är det inte det jag har sagt hur länge som helst? Choklad är INTE godis!

Postat av: Louise

Weiiii!:)

2011-02-15 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback