duschat.

Eftersom det är fredag idag innan jobbehelg, vilket innebär att jag har stängning idag på jobb. Så tyckte jag själv att jag också ska få njuta lite av att det är fredag idag. Struntade i mackfrukosten och slog stort på spaghetti och köttfärssås, mums! Så nu sitter jag och väntar på att chokladpuddingen i kylen ska stelna. Jepp, jag vill också ha fredagsmys!

Alltså det är endå rätt sjukt att när jag tar på mig vanliga kläder så känner jag mig som en annan människa. Är så van att ha jobbuniform och stallkläder att vanliga kläder känns som något speciellt. Haha, jag behöver inte ens klä upp mig för att det ska kännas speciellt. Som nu, har på mig mina favorit jeans och en t-shirt. Känns som något speciellt ska hända. Okej, kanske osammanhängande men endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback