bra där

Igår kväll skulle jag plåstra om mina stackars händer som har skärsår över allt. Särskilt ett sår skulle jag ta väl hand om så det inte kommer smuts in i det, vilket är en stor risk då jag jobbar på ett byggvaruhus. Iaf satte jag på en speciell liten fin klisterlapp, liknar compeed, och sen skulle jag linda in hela handen så lilla lappen skulle stanna på det stället. Det jag lindade in handen med var som bandage fast med klister på. Jag lindade in det lite fint som en paket. Och var väldigt nöjd när jag tittade på det. Tills jag upptäckte att jag inte kunde röra mina fingrar! Bra där Louise.  Så jag hade tejpat in hela handen. Svor för mig själv och tänkte att "aja då får jag väl ha det såhär" Sov med det och nu är handen helt svullen för jag har stoppat all blod tillförsel. Så det blev att ta av bandage saken. Suck säger jag bara suck. Plus att den gjorde sjukt ont att dra av då massa hår fastande i det. Bara så att ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback