Det bästa

Hej hopp!
Då var det sista dagen att ta det lugnt och slappa idag då. Imorgon är det måndag och det nya året börjar på riktigt. Dags att ta tag i livet. Men ser fram emot det. Få lite rutiner i vardagen. Göra lite mer spontan saker. Längtar lite faktiskt. Men idag ska jag bara njuta. Snart ska vi bege oss till Väla och ikväll ska jag träffa en vän. Låter som en bra söndag tycker jag.

Tänkte lite på 2010. Det har varit ett år med motgångar, framgångar, tårar, skratt, glädje, lycka och kärlek. Det jag är absolut mest stoltast över under 2010 är helt klart tre års testet. Vi klarade det! Jag och Alpha! När jag tänker på det blir jag helt varm i kroppen. Och det sprids ett leende över mina läppar. Nu ska vi satsa på 4-års championatet! Spännande!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback