Just see

Jag har tänkt mycket på det här med att följa sitt hjärta. Jag tycker verkligen det är det man ska göra. Och gå på magkänslan. Även om det inte har blivit så bra alla gånger jag har lyssnat på hjärtat och egentligen kanske skulle ha lyssnat på hjärnan istället så har man ändå lärt sig något ut av det. Och hade jag inte följt mitt hjärta hade jag säkert ångrat mig i efterhand med för många frågetecken i huvudet.

Jag står inför ett svårt och stort val och hjärtat säger varken bu eller bä. Hjärnan tänker för många tankar och magen är som en berg- och dalbana. Hur ska man då veta? Jag vet att det är bara jag som kan ta beslutet men det känns så, så konstigt. Att välja bort saker som man gör helhjärtat för att gå in för något halvhjärtat. Nej, så funkar det inte. Antingen måste jag vilja det helhjärtat annars får det vara. Vara borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback