Love me more

Det är inte konstigt att jag aldrig kan bestämma mig när det gäller stora svåra väl när jag inte ens kan bestämma mig vilken färg jag ska ha på naglarna. Har säker sutit här i tio minuter nu. Och det är fortfarande oklart. Ska jag köra el natural- och låta naglarna vila men låta all smuts synas som så lätt kommer in under naglarna. Ska jag måla svart- svart som modernt coolt men mörkt nedstämt men jäkligt bra mot den svarta smutsen. Eller ska jag pensla på pärlemor vitt som passar till allt och som egentligen är det mest självklara valet eller ska jag satsa på det där riktigt röda nagellacket- det röda som den där snofsiga damen i butiken har på sig men samtidigt så snyggt till dem där illröda läpparna man bara väntar på att få måla sig i. Det återstår och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback