Rosor av snö

Vilken underbar kväll jag hade igår! Jag och Ralph åt på restaurangen Elysse! Så himla gott. Kan verkligen rekommendera det till alla och det var faktiskt inte så fasligt dyrt heller. Gick under fem hundra lappen! Började äta fonduen. Åh, så himla gott! Och till efterrätt åt jag toblerone chokladmoussen. Jag var i himlen kan jag säga. Har nog aldrig ätit en så god mousse i hela mitt liv. Gaah, galet gott!

Idag vaknade upp med världens ont i magen. Har legat och klagat i ca 2 timmar för Ralph och tyckte han kunde massera den. Det ville han inte. Nu kom jag på att jag har träningsvärk! Hahaha, red ju Hannas söta ponny Elliott igår. Hahaha bra där Louise att inte kunna skilja ont i magen och träningsvärk. Jaja, nu är fallet löst i alla fall. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback