shit

Klockan är mycket och jag borde verkligen gå och lägga mig. Men jag har ingen lust. Ska upp så sjukt tidigt men jag vill inte lägga mig. Har ångest inför morgon dagen. Kan vara det som gör att jag inte vill gå och lägga mig.

Sitter samtidigt och väntar på smöret. Eller rättare sagt bregottet. Jag äter verkligen inte sådant där margarin skit påhitt (ursäkta till alla er som äter det) det smakar typ konstigt och plast. Nej riktigt bregott måste det vara. Men en sak som är väldigt dåligt med bregott är att det är så sjukt hårt när man tar ur det ur kylen så man måste typ planera in i förväg när man ska äta sin macka så man får sådär mjukt och gott smör. Dags att kolla om det är färdig jummet nu!

Kommentarer
Postat av: Perni

Du är så söt Lollo! Jag ska hålla tummarna o tänka på dig imorgon! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback