Ursäkta mig

Nu är jag så himla trött. Klockan är kvart i tolv och maten puttrar på spisen. Jag måste äta innan jag sover annars dör jag! Och några matregler att man inte ska äta efter klockan 6, Det finns inte i min värld. I vilket fall så hatar jag att var såhär trött så man blir sådär onödigt klumpig. Skulle ta av locken till pastan med mina bara händer och klart som sjutton var det varm som sädan. Sen blev jag så förbannad så jag stormade in i rummet  och smällde lilletån (varför är det alltid den tån man slår i som hårdast??) rakt i dunken som ligger mitt på golvet. Vem har lagt den där liksom. Vem vem vem? Och inte nog med detta. Så klart gjorde jag samma misstag en gång till med lilletån när jag kom in i rummet. Men vem vem vem vem har lagt dunken där? Gaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback