Living the summer dream

Jag borde verkligen börja blogga igen. Jag borde verkligen det. Både för att uppdatera er där ute vad som händer och för min egen skull när jag nu inte längre skriver dagbok. Ja, jag borde ta tag i detta.

För närvarande är jag ett enda stort nervvrak. Det är så mycket som händer omkring mig. Det är kul! Så himla kul men så himla nervpåfrestande. Fruktansvärt! Och jag som lovade mig själv att bara andas på min semester. Inte stressa upp mig. Men visst denna anledning är så JÄVLA bra kan jag tala om för er! Talar om mer sen när jag har saker och ting bekräftat.
På tal om semester så har jag, hör av häpnad, SEMESTER. Semester med stort, faktiskt jättestort S. Sedan jag tog studenten 2008 har jag inte haft mer än en vecka i streck ledigt. Men nu, nu har jag fyra veckor! Det är bra. Så jättebra. Behöver det. Behöver det inför höstens spännande nyheter. Som jag verkligen verkligen hoppas händer.
Det hade varit trevligt med någon somrig bild såhär i slutet på en sommarklänning eller något men eftersom jag inte har eller hittar sladden från mobilen till datan så får ni vara utan. Sorry! But imagination me in a dress. In a beautiful dress. Yes, there it is! Just that picture in your head. See it and feel it. I'm alive and I'm living. Living me life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback