Glad midsommar åt folket

Men tro inte att den började med något smile inte. Jag väljer ju mina dagar för duschning och jag tycker att midsommar är så överskattat så egentligen tänkte jag inte duscha men så tänkte jag vara snäll mot mina medmänniskor och faktikst ta och duscha endå. "Så bra" tänker ni nu. Ställer mig i duschen och sätter på vattnet. Det är kallt..kallt...och fortfarande kallt!! Av någon idiotisk anledning har dem stängt av varmvattnet i hela höghuset!! SAY WHAT?! Jag tror faktiskt att det är många som skulle vilja ta sig en dusch idag.. Tacka vet jag torrschampo. Och det var ment to be. jag skulle helt enkelt inte duscha idag. Glad midsommar på er! Njut av denna dag för imorgon blir det bara mörkare och mörkare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback