I'm gonna be the last one standing



För varje dag som går så blir kärleken bara större och starkare. Det har tagit tid men nu har vi äntligen börjat känna varandra och förstå varandra. Som dem envisa sto och kvinna vi är så har vi våra duster men vi har börjat samarbeta mer och mer. När man har ett såhär envist sto så gäller det att låtsas som om det är hon som har fått sin vilja igenom fast det är jag som har bestämt det. Lite samma sak som med män och kvinnor. Kvinnorna "låter" männen få bestämma men i själva verket så står det alltid en kvinna bakom männens beslut. Men nu återgår jag till min älskade häst Alpha. Vi är ett team hon och jag. Ett team och vi kommer gå långt! Jag bara vet det.



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback