Sommaren stundar.

Den 1a juni är här och nu kan man på riktigt säga att det är sommar. Skolorna slutar snart, folk har semester, stranden börjar fyllas med människor och många tar sitt första riktiga dopp i Sveriges iskalla hav. Jordgubbes stånden har börjat komma upp längs vägkanterna och hästarna ska snart förflyttas till betet. Sommar åt folket!

Dem kommande veckorna händer det roliga saker och jag älskar verkligen den faktum att ha saker att se fram emot och som är inom rimlig tid. Denna vecka ska jag och Flisa starta första lokala detta året, ska bli så kul! Hon har verkligen kommit i bra form nu. Min födelsedag är även denna vecka och jag har bestämt mig för att den ska bli underbar! Veckan här efter har vi min broders student, tänk att han har blivit så stor?! Ska bli jättekul med stort firande! Veckan efter det är det tävling igen och betessläpp för hästarna, wiiee! Veckan där efter är det midsommar och min älskling och jag firar 2 år! Och veckan där efter börjar Falsterbo Horse Show! Åh, vad jag tycker om att ha så mycket att se fram emot. Det kommer bli en underbar sommar. Jag bara vet det!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback