Regrets

Jag vet inte om jag har skrivit om detta innan men om jag har det så väljer jag att skriva om det igen. Jag hatar när folk skriver eller säger "Man ska aldrig ångra något" Rent ut sagt vad är det för bullshit?? Precis som om man inte får ångra sig om något man har gjort för att man inte ska det. Jag lovar att varenda människa där ute har någon gång under sitt liv gjort något man ångrar. Inget man kanske ältar i flera år men nog måste man ha ångrat något någon gång eller är det bara jag?

Det händer mig flera gånger i veckan att jag tänker "f*n sådär skulle jag inte ha gjort". Visst jag går vidare och tänker inte mer på det men så sjutton ångrar jag saker. Och jag tror faktiskt att det är mänskligt. Vi lever i en värld där vi ska vara dem där super människorna utan  brister och fel. Men den världen finns inte. Vi har alla våra brister och fel och det är bara till att acceptera det. Vi är inga super människor. Vi är mänskliga människor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback