so much for my happy ending

Jag har alltid varit en person som har följt mitt hjärta. Hjärtat har alltid gått före både hjärnan och magen. Det har gett mig både framgångar och motgångar. Men skulle jag inte ha följt mitt hjärta så skulle jag aldrig ha fått veta. Veta hur det skulle bli genom att följa hjärtat. Alla är vi olika. Vissa människor väljer att lyssna på hjärnan istället för hjärtat. Klokt kan man tycka men hjärtat då? Ska man inte satsa på det som hjärtat klappar lite extra för? Det som får en att le. Även om just det val du vill göra inte är vad "normen" säger eller vad "alla andra" tycker. Jag säger "Våga lyssna på dit hjärta då ingen annan gör det"





 

 

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

SNYGG TJEJ!!

2011-03-20 @ 00:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback