Vinnarstövlarna.

Jag har haft en riktigt effektiv idag. Tyvärr så sv ed det sädan i plånboken bara. Hoppade Flisis i morse, lite studs, hihi hon hoppar som en liten kanin och verkligen älskar det. Efter der begav jag mig snabbt till frisören och satt där i frisör stolen i fyra timmar. Gaah, jag kan iaf säga att jag är uppdaterad av vad som händer i kändis världen efter att ha läst i genom i stort sätt alla skvallertidningar dem hade. När jag var fin fin i håret och kände mig som en ny människa begav jag mig till en hästaffär. Enda hästaffären i Skåne som har stövlar som passar mig. Egentligen skulle jag bara titta men dem satt som en smäck och där blev det inhandlat ett par nya läderstövlar! Hon sa att det var vinnarstövlar. Det litar jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback