Det ända som spelar någon roll är du, mitt hjärta

Efter att ha monterat ihop ett massivt antal möbler från IKEA borde jag ha lärt mig vid det här laget att alltid kolla så att allting är i förpackningen och kolla igenom hela monteringsanvisningen först. Men det hade jag inte lärt mig idag när jag snabbt skulle upp och sätta ihop mitt skrivbord.. ordet snabbt blev till tre timmar. Och en skrivbordslåda som är trög att dra ut och knappt går att stänga blev det också. Men det blev det på köpet.

Mitt dilema: Jag behöver en toalettrullehållare som står på marken. Inte bara dem reservtoalettrullarna utan den man använder när man är på toa. Då har jag hittat tre alternativ. 1. Specialgjord av en smed, tar x-antal veckor och är antagligen dyr som sjutton. 2. En skitful från Smedbo som gick på sådär "lagom" 1600, hujeda mig! 3. En som är snygg från Millers för 800, jahaa?? Tänkte först rabbla upp vad man kan få för de pengarna istället men känner att ni kan föreställa er det själva. Min slutsats är: Toalettpappret får stå på golvet.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag ska göra en till dig! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback