en liten mumsbit

Jag har fått en hel del dåliga vanor på sista tiden. En av dem är att jag äter snabbmat. Inte snabbmat i den bemärkelsen ni tror som  donken och så utan färdigrätter!! Gaah. Det värsta är att det är så smart gjort. Det är faktiskt gott och det tar ingen onödig tid. Plus att det inte är så svinigt dyrt, men egentligen inte billigt heller. Men jag tänker att jag "unnar" mig (hur kan jag ens kalla det unna mig när det kostar 22 kronor, rätt illa då va??) detta tills vi flyttar in i lägenheten. Då är det minsann slut på detta. Och idag tänkte jag också göra mat. Kyckling med ris och gräddsås! MUMS! Vet ni varför? För att jag är KLAR, nästan, med en deluppgift den största och fy vad det känns riktigt bra!! Hihi. Glad tjej.

En annan sak jag har funderat på. Ni vet den där sista droppen som alltid finns i glaset. När man har druckit den sista droppen och verkligen inte orkar gå och hämta mer dricka och då dricker man den där "sista droppen" typ sju gånger och förbarmar sig varenda gång att det inte finns mer i glaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback