I'm gonna marry the night

Funderar på att vända på dygnet. Känner att jag pluggar hundra gånger bättre när allt är dött och tyst runt en. Kanske är en idé? Iaf till tentan är klar.

Sitter här med böckera och alla antackningar i högsta hugg. Idag ska jag få mycket gjort! Jätte jätte mycket!! haha det är bra att jag försöker övertala mig själv till det iaf. Tänkte att om jag pluggar effektivt, inte ger upp efter tio minuter och gör något annat, i ca 4 timmar och känns det ok då så tänker jag unna mig något på Ikea. Eller få gå upp i lägenheten och pula lite. Vi får se. Först ska jag arbeta mig igenom de där fyra timarna. Go Louise! Go!

Igår var första natten på något nytt. Jag kan verkligen inte fatta det. Jag sov i vår lägenhet. Kan inte fatta att jag faktiskt har ett alldeles eget hem, som jag verkligen kan kalla hem. Som skilsmässobarn har jag aldrig känt att jag har haft ett hem med stort H. Men nu har jag Hemmet. Det är så fint. Och så vårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback