Och så var det gjort

Nu är den INLÄMMNAD!! Så himla skön känsla. Dock lämnade jag in fel saker först men tack och lov läste jag inlämninsbeskrivningen igen. Tack och lov att man tänker ibland! Men vilket fall det är uppgifterna inlämnade. Wihuu! På måndag börjar tenta plugget men nu ska jag unna mig 4 portioner chokladpudding med gröna bananer. Mums!

En annan liten intressant sak. Imorse åt jag fyra lingongrova mackor med smör, leverpasetj och tomat. Min kompis har ett programm där man kan räkna ut antal points. Tänkte att det kunde vara roligt att göra. Hör på detta. Den frukosten gav mig 21 points!! Förklaring av mina utropstecken: Om man vill gå ner i vikt får man äta 31 (inte för så är fallet men bara för att se det klart) och för att hålla vikten ska man typ äta 45 (det beror ju på hur man rör sig osv). Sjukt va?! Kanske man borde prioritera maten annurlunda.. Någon gång när jag orkar ska jag verkligen börja äta bra mat och lagom mängder. Men så länge.. F*ck pointsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback