på högvarv

Första tentan på utbildningen är... KLARAD!!!  WIIIIIIIIIIIIIIEEEE!! Lovely lovely lovely!!

Har sådan ridabstinenst så jag hoppar på nålar! Längar till min bäbis får komma hem. Men först får hon prestera lite och jag kan styra upp allting som jag gör och sen kan hon komma hem :) Längtar, det gör jag!
´
Det är så ofattbart men så nära. Nu är det verkligen inom räckhåll. Två hantverkare ska komma, stor städning och köp av möbler och sen flyttar vi in!! Kan inte fatta det. Förhoppningsvis ligger jag i vår nya säng på söndag, tittar upp i taket och kniper mig i armen och förstår att det är på riktigt. Jag har flyttat ihop med världens bästa kille.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ingen är mer värd det än du min Mucho!

Postat av: Camilla

Håller med Sarah! SÅ glad för din skull!

2011-11-09 @ 19:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback