Bara en massa ord

Den här dagen må jag säga har varit riktigt intensiv! Dagen började med att jag la det sista golvet, efter lite svordomar och våld så kom det äntligen på plats och det blev så bra! Nöjd. Sedan målade jag det lilla rummet som dem flesta kallar städskrubb men jag vägrar att använda det ordet till det lilla rummet. Vägrar vägrar vägrar! Antingen får det heta barnkammarrum, det är ca 1,5 x 1,5 meter, men då får Ralph panik så jag väljer att kalla det extra rum med bra att ha saker! Bara så att ni inte kommer hem till mig och vågar kalla det städskrubb. Då har jag gjort det klart på den punkten iaf. Gjorde en massa ärenden efter det och nu sitter jag här med tre böcker utslagna framför mig, två block och word dokumentet öppet med lite text. Skulle ha börjat med uppgiften igår men när jag läste hur man skulle göra uppgiften och kom till meningen "läs först och främst din valda artikel" så kände jag att tv:n var mycket mer intressant. Hehe. Men idag har jag tagit tag i mig själv. Sitter ijuflr sig och fantiserar om vad jag vill äta. Vill äta något men har inget speciellt sug..Ofta liksom! Blir nog nudlar och chokelad. Ajja nu ska jag sluta ordbajsa en massa och fortsätta med den där inlämningsuppgiften som jag verkligen borde göra.

Kommentarer
Postat av: Hanna

En idé! döp det till walk in closet;)

2011-10-27 @ 10:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback