den där jävla vågen

Skulle blogga och skriva ett inlägg men distraherades av blogg.se framsida där man loggar in. Där var en så fin bild på en flicka i gräset men det som fick mig att inte logga in med det som fick mig att stanna var namnet på bloggen som bilden var från. Sidenros. Min kusin. Shit, vilka grymma bildert hon kan ta! Blir en aning avundsjuk. Själv är man glad om man har kameran med och kan trycka på knappen så man kan ta en bild. Önskar henne all lycka till! Älskar när man ser folk följa sina drömmar. Beundrar verkligen dem. Så starka och så stark tro på sig själva.
För tillfället känns det varken som jag hinner äta eller sova. Allt e stirr på högsta nivå. Pluggar dag som natt, fixar med lägenheten när jag tar en liten paus. Försöker att andas. Försöker att leva. Man måste försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback