vetebullar.

Sitter här och väntar på att klockan ska bli kvart över tre. För då ska jag få ta mig till affären och köpa mad! Gjorde en deal med mig själv att jag skulle plugga fram tills dess. Det gick sådär.. Pluggar bäst tidigt på morgonen direkt efter frukost eller efter klockan tio. Tycker om att ha det tyst. Såhär mitt på dagen bli jag bara så okoncentrerad. Jaja, ska väl lägga lite golv idag igen. hihi, det är kul! Skönt när man faktiskt ser ett slut på det hela. Kommer bli såå bra! Okej här kommer mitt schema idag som vore väldigt bra om jag kunde följa.

15.15 - Cykla till affären och köpa mat
16.35 - Ska maten vara klar
17.15 - Sätta mig och försöka översätta klart den ena delen, det är "endast" 30 sidor kvar av 90 så..
19.15 - Gå och lägga golv innan klockan blir 8, då det måste vara tyst.
20.00 - Hänga lite i lägenheten
20.30 - Sätta mig med en svensk bok, wiihuu på svenska!!, och skriva anteckningar på den.
22.00 - Översätta min artikel, ja från engelska till svenska.
24.00 - Hoppas på att vara klar och slänga mig ner i sängen och titta på tv.
Det är tur att jag inte har ett liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback