Budskapet

Den här videon har fått grym uppmärksamhet och det ska den verkligen ha. Riktigt riktigt bra gjord och budskapet är det bästa. "Det är okej att känna" Jag önskar att denna videon hade kommit för flera år sedan. När jag var sexton eller yngre. Tänk om någon kunde sagt då "Det är okej att känna" Vilket lättnad det skulle varit. Denna videon riktar sig, enligt min uppfattning, till dem drabbade av cancer och deras anhöriga och vänner. Man kan också se det ur att annat perspektik. Rent allmänt att det är okej att vara ledsen och glad. Ledsen över sitt brustna hjärta, sin brytna arm eller att tiden inte räcker till. Glad trots alla oroligheter i världen och dem nära man har mist. Det är okej.

Videon får mig speciellt att tänka på en av mina anhöriga som gick bort i cancer. Det var fruktansvärt. Minnena finns kvar och kommer aldrig suddas ut. Och jag vet att du har det bra i himlen. Med allt det onda borta. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback