Dagens regn

Efter en heldag i skolan med våta strumpor så var det skönt att komma hem och få slänga dem i tvätten och ta på sig ett par torra strumpor! Det var nämligen så att idag i Malmö så regnade det. Eller nej inte bara regnade, det ÖSTE ner REGN från SKYN. Och som student så cyklar jag. I ur och skur. Tyckte det var lite tomt på vägarna. Inte lika mycket cyklister som det brukar vara. Kan det kanske bero på att det ÖS REGNADE?! Och att folk väljer buss då?? Jag var som en drypande våt hund när jag kom fram. Plus att jag brände korven till min matlåda imorse så jag fick handla svindyr äcklig mat. Gaaah. Men slut på mitt bölande. Förresten går Egoina.se på min skola! Tihi. Funderar starkt på att leta upp hennes lektionssal en dag och "hänga" med en stjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback