Har fattat grejen


Wiieehuu äntligen har jag fattat var sladden från mobilen till datorn är. Efter flera månaders letande så fick jag det nu förklarat för mig. Det är sladden man laddar mobilen med som man använder!! Man tar ut kontakten ur sladden och vips så har man sladden från mobilen till datan. Tänk om det kunde stått någonstans liksom. Inte för att jag har läst instruktionsboken men endå. Så nu people kommer det att bi bilder och uppdateringar!

Första veckan i skolan har varit bra. Har känt mig en aning lost och lite stressad över händelsen men framförallt stressad över att inte ha böckerna. Men dem är beställda så dem borde komma i början av nästa vecka. Ska leta efter en sådan där översättningspenna. Behöver verkligen det känner jag. Känner mig hoppfull över utbildningen och ser faktiskt fram emot det. Men först-långhelg på tre dagar!

Känns overkligt. Men det är verkligen på riktigt. Jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback